Iubirea de la capatul lumii!?

Draga si iubite  poet,Lucian Avramescu,n-ai aflat ,oare,desi ma indoiesc,ca lumea nu are capat si pamantul este rotund !? Tu,care,ai strabatut lumea,in calitate de jurnalist AM Press,ce ai batut toate continentele!?

Te intelegem,desigur,ca faci licente poetice si-ti sta bine,sa exagerezi,pentru a rupe inimile femeilor focoase!Nu stiu,sa-mi fie scuzata idiscretia,daca doamna ,sotia Dumneavoastra,este de acord cu aceste texte de dragoste erotica,pentru ca eu,intre prieteni,am martirisit ca sunt insurat a patra oara si actuala sotie,fiind de fata ,s-a suparat.Ea nu avea cum sa stie,ca ,inainte de a o cunoaste,am fost marinar,apoi am lucrat pe santiere si veneam rar acasa si normal ca sotiile ma paraseau sau ma tradau,ca asa este de cand lumea.

Nu ma vait,doar constat…Stiu ca nu este frumos sa afirmi acest lucru,dar eu vreau sa privesc adevarul in fata,nu mai am nimic de ascuns si mi-a placut sa ma iau in bascalie,de cand ma stiu,pentru a arata ca nu sunt ocolit de necazuri si nevoi si nu-mi place s-o fac pe ipocritul si inchipuitul,desi unii considera acest lucru de bonton.

Observ ca nici Lucian Avramescu nu este tocmai retinut,in privinta elogiilor cu privire la femei si poate de aceea este iubit de ele,fiind si barbat frumos si zvelt.

Desigur,iubirile pot fi de oriunde,important este sa le identifici si sa le pretuiesti.

Ma revoltam,tot ieri,la aniversarea unui coleg,ca sunt oameni singuri,care traiesc ca niste schivnici,zeci de ani,desi ar putea si ar trebui sa aiba pe langa ei un suflet.Nu mai vor sa incerce,a doua sau chiar a n-a oara!?.Eu ii consider egoisti si le spun ca vor muri,fara ca cineva sa le aprinda o lumanare.Nu stiu daca aveti aceeasi parere!?

Lasă un răspuns

