Azi m-am inscris la Liga Navala

Dorinta de a fi impreuna cu colegii mei, marinarii militari,din cand in cand,m-adeterminat sa merg spre a ma inscrie la Liga Navala.

Este un birou,pe Calea Grivitei,colt cu Piata Matache,unde acum se lucreaza pentru renovarea canalizarii si e un dezastruRespectiva constructie,se renoveaza,pentru ca partial a fost afectata de demolarile adiacente.

Intalnirile au loc martea,la orele 11 si nu prea stiu ce se discuta,pentru ca nu am stat sa asist,dar,colegul meu Simion,mi-a spus ca sunt discutii deschise,ca la Parlament,intre pensionari.

Cuvantul Liga este frumos si aminteste de fotbal.Noi suntem insa Old Boys,doar cu gandul mai participam la diversele evenimente.Participantii au infruntat in principal Marea Neagra si ale ei meandre,pregatind tineretul patriei pentru apararea maritima a tarii.

Lasă un răspuns

