Chisinau,cu dragoste!

Observ ca astazi primesc stelute de la un tanar din Chisinau.

Ma bucura in mod deosebit atentia sa si sunt bucuros ca tot mai multi prieteni romani de peste Prut sa descopere randurile mele si sa afle cat de mult ii iubesc si doresc sa fim una cu tara.

A fost odata la Chisinau,intr-o excursie ONT.Era in prejma unui an nou,in dictatura si am fost cazati la un motel „,Struguras”,din afara orasului.

Ne-am simtit ca acasa,desi observam ca oamenii erau stanjeniti sa vorbeasca cu noi romaneste,dar eu cunosc si rusa,astfel ca nu-i lasam sa taca.

Multe nu aveam de spus.Simteam caldura sufleteasca a unora catre ceilalti si ne era suficienta.

Nu vedeam nicaieri dusmani,desi probabil ca unii ne supravegheau…Eram de multi ani impreuna si eu stiu bine cat de mult ajutor tehnic si industrial am primit de la URSS si de la cei din CAER.Regret ca acestea nu mai sunt,pentru ca atunci nu eram inrobiti ca acum,inglotati in datorii,dezindustrializati,someri in mare majoritate,etc.

Mult trambitatul capitalism nu ne-a adus nimic bun.

Pot spune ce vor,oricine,dar eu stiu cum traiesc si pentru mine nu mai vad nici o perspectiva.Sunt pensionar ,cu o pensie medie,ma aflu de zece ani evacuat,in urma restituirii imobilului in care am locuit timp de patruzeci de ani,unui pretins mostenitor iar autoritatile actuale nu se gandesc ca ar trebui sa-mi ichirieze,mie si sotiei,o garsoniera,cu chirie pe masura veniturilor noastre.

Daca ne integram si la Chisinau sunt chiriile mai omenoase,cu dragoste ma mut acolo…

Cam atat am a va spune ,deocamdata,si va stau la dispozitie cu orice fel de intrebari.Nu am nimic contra rusilor,am studiat la Sankt Petersburg ,sase ani,stiu ca sunt oameni pasnici si iubitori si nu asupresc pe nimeni,asa cum fac cei din vest.

Lasă un răspuns

