Erata:Nadejda Konstantinovici Krupskaia si nu Nina…

Lenin a trait 54 de ani si pe atunci se bucura de un cult desavarsit,in prezent statuile sale fiind tot mai persecutate.

Scriu grabit si nu mai fac tehnoredactarea,din graba de a va aduce la cunostinta cele ce va spun si -mi cer scuze pentru micile omisiuni si inadvertente,usor de indreptat sau de trecut cu vederea ,din bunavointa.

Vreau sa aflu reactii si sa primesc diverse indrumari de la cititorii mei,pentru ca pentru Dumneavoastra scriu cu dragoste.

Ma bucura orice semn de atentie,mai ales stelutele aprinse ,cu care sunt obisnuit din Rusia,precum cele de rubin ,de pe turnul Spaki,cu ceas,din Moskova.

Am fost si la Moscova,dar am stat putin,am fost la Marele Teatru de opera si balet,am mers la Mausoleul lui Lenin ,din Piata Rosie…

Daca doriti anumite lucruri sa ma intrebati,va rog s-o faceti!

Lasă un răspuns

