Am fost candva la Tallin-capitala Estoniei

Era in vara anului 1958 sau 59,intr-o luna de practica,de la scoala de ingineri de marina militara.

Am fost ambarcat pe o nava militara,cu care faceam iesiri in Marea Baltica.

Pe panglicile de la beretele marinarilor scria Flota Marii Baltiice.Rusii au mai multe flote,in functie de marile respective:flota Marii Nordului,flota Extremului Orient,flota Marii Negre,etc.

Am iesit in oras,in invoire.M-a izbit frumusetea estoniencelor.Inca de pe atunci fetele se rujau,isi dadeau cu rimel,erau aranjate si sexi.In general-blonde si inalte.

Va imaginati ,cu cata admiratie le priveam,in egala masura si ele pe noi,niste tineri ,cu altfel de inscrisuri la panglicile beretelor.

Tot atunci am avut o criza de apendicita si am fost operat,de un elev de la medicina,in tinuta militara…

Orasul este frumos,monumental,sub forma unui evantai la marea Baltica.

Lasă un răspuns

