Desfrunzirea este obligatorie, pe vanturile de afara

In judetul meu, Arges ,mai ales in oras,a plouat torential,apa ajungand in unele zone doi metrii.Ce o fi fost pe oamenii de la parterele de blocuri?!

Raul ce trece pe langa satul nostru ,in paralel cu el,dar la respectuasa distanta,pe nume Cotmeana,cu maluri inalte si roase de ape,ce vara sta sa sece,sigur este din mal in mal.Pe partea din spre Stolnici,malul este jos si acolo pot razbi apele,pe lunca respectiva,spre satul Izbasesti.

Nu-mi amintesc sa fi fost o asemenea rupere de nori,acum ,in mijloc de octombrie.

Astazi a batut vantul si a rupt multe frunze,ramase inca pe ramuri.

Sunt in casa,la prima raceala din noul sezon ,dupa ce ,cu o zi inainte,am fost udat de niste picaturi de ploie.

Cand i-am spus unui maturator ca acum au mult de lucru,el mi-a raspuns cu un fel de poezie…Ar fi destule frunze pentru un foc intr-o centrala ecologica,dar cine s-o construiasca!?

Despartirea de verdele frunzelor devine nostalgica si de lunga durata.Copacii vor fi tot mai ciufuliti,cu ramuri goale,dezordonate…

Lasă un răspuns

