Hai,sa traiesti!?Esti,cumva,din Pungesti?!

Din Pungesti sunt si eu.

Toata viata m-am pungit si tot pungit am ramas.

Parintii mei la fel de pngiti au fost.Au crescut patru copii,i-au dat pe la scoli,lefurile erau mici,nu se ajungeau mai deloc si se tot pungeau de la un salariu la altul.

Nu erau singurii.La fel de pungit o duceau si vecinii nostri si colegii mei de scoala.

Tot speram sa se termine odata cu pungitul si sa traim si noi mai de dorul lumii.

Am tot pngit-o,pana n-am mai putut si am facut Revolutia,facandu-ne pacatul sa ne impuscam vinovatul,credeam noi.

Dar,ce sa vezi?!De pungeala n-am scapat si am luat-o si de la capat cu toate cele.

Au venit strainii si in loc sa ne ridice,ne-au dus inapoi,in sapa de lemn de la care plecasem.E drept,unii-mana-n mama cu ei-s-au ales cu cate ceva iar 90% suntem si mai pungiti decat inainte.

Nici locuri de munca nu mai avem,cum e mai rau.

Batranii din Pungesti si de peste tot sunt umbre vii.Se astern prin stuf,de parca acolo ar vrea sa moara,mai ales pentru faptul ca vin niste americani cu masinarii,ce vor sa le rascoleasca pe la adancime pamantul,in cautare de gaze.Ei se tem ca vor infesta apa si vor urma cutremure.

Cei din Pungesti au pus de o razmerita.

Ajunge cu pungitul!

Lasă un răspuns

