Sunt obligat de opozantii mei sa rectific un material…

Am scris de mult niste randuri despre participarea la razboi a unui unchi de-al meu  si pe baza unor discutii reciproce am scris ca a fost un luptator pe frontul sovietic nu tocmai silitor ,fiind ca subsocotenent si cu scris frumos,un posibil furier de companie,pe langa sefi.Realitatea este ca s-a intors viu si nevatamat,putini reusind acest lucru.M-am aventurat sa spun ca,tanar si frumos fiind,ar fi avut si unele aventuri amoroase in teritoriul ocupat.

Aceasta observatie a inflamat atat de tare pe ceilalti urmasi,incat,in prezent refuza sa vorbeasca cu mine,pe motiv ca am patat memoria unchiului.

In general,la cele relatate de noi,nu avem nici un fel de reactie.Dar,cand atingem un anumit aspect,chiar si minor,chiar si recunoscut de persoana respectiva in fostele discutii directe,imediat se ridica adversitati,legate de pastrarea memorie,de blasfemie,etc.

Motiv pentru care,ma vad obligat,sa-mi cer public scuze,in raport cu cele relatate si sa spun ca unchiul a fost un ostas exemplar si nu s-a abatut nici un pas de la misiunile de lupta avute pe timpul razboiului.Cu memoria urmasilor nu te poti juca …

 

Lasă un răspuns

