Evitati imprumuturile la firme financiare nebancare

Esti imbiat de diverse reclame sa accesezi imprumuturi.

La un moment dat,firma mea mergea atat de greu,practic se impotmolise si aveam strigenta nevoie de numerar.

Am fost nevoit sa apelez la o firma de imprumuturi nebancare,pentru ca bancile ma refuzau din start ,avand deja varsta de saptezeci de ani.Pentru ele,inca de la saizeci si cinci de ani nu existi.O prima dovada a inumanitatii bancilor.

Cu greu mi-a aprobat un credit si firma de imprumut financiar nebancar,insa cu conditia,la fel de inumana,de a restitui banii intr-un an de zile.

Am fost nevoit de constrangerile momentului sa accept. Dupa o mica pasuire initiala,delegatul firmei a inceput sa ma viziteze ,in fiecare saptamana,pentru plata ratelor.

Va inchipuiti cosmarul?!Eu primeam pensia odata pe luna.Atunci faceam varsaminte pentru doua saptamani.

Firma continua sa agonizeze si la scurt timp a trebuit inchisa.O intamplare mult asteptata si greu indeplinita a facut sa scap prematur si de credit.

Lasă un răspuns

