Raze de soare, in priviri si in suflet!

Ma bucur ca astazi,dupa o sincopa de cateva zile,au  reaparut si din nou ne zambesc raze blande de soare,tocmai cand imi astept musafirii,la ziua aniversarii mele!

Ma stiu om bun,cu suflet de aur si nu ma mir ca soarele imi trimite razele sale prietenesti tocmai de ziua mea!

Nu se intampla des,acum,la debut de noiembrie,sa avem asemenea zile blande si insorite,ca de primavara.

Asa mi-ar place sa fie tot anul:soare,dar nu prea cald,cu lumina multa si bunavointa deplina!

Va urez si voua,dragii mei,aceleasi raze de soare, in priviri si in suflet!

Lasă un răspuns

