„Te rog sa nu mori-TATA!”

Astazi,ne anunta Ana Maria Paunescu,ca s-au implinit trei ani de cand inima poetului,tatal sau,a incetat sa mai bata.

Imi amintesc ca,pe atunci functiona OTV si acesta titrase  ca romanii se roaga pentru viata poetului Adrian Paunescu,

Citind acest lucru,aparent incredibil,ne rugam,desigur,fiecare in sine si nu credeam ca ruga noastra nu se va implini…

Din nefericire,chiar nu s-a implinit si cei trei ani ce au trecut,fara Adrian Paunescu,au fost mai tristi,mai sumbri,mai lipsiti de culoare si evident de poezie.

Ne apropiem de o noua iarna.Am facut un nou acord cu FMI iar Crin Antonescu,mereu tardiv in reactii si in actiune,se intreaba de ce am facut acest lucru?!Fara motiv,ni se fac  noi controale si noi impuneri de instrainare a ultimilor bunuri materiale ramase , inclusiv ,probabil,inceperea exploatarii de la Rosia Montana,de care guvernul vrea sa se decida in aceasta luna,asa cum deja a anuntat,impreuna cu bugetul si cu regionalizarea.

Moare fiinta nationala si devenim tot mai saraci,in tara noastra,nu stiu din ce motive,de parca am uitat sa mai lucram si sa ne asiguram singiuri existenta.Am considerat ca intrarea in capitalism inseamna doar boierie,fara munca.Ea este asa, doar pentru cativa,invartiti…

„Te rog sa nu mori,Tata!”

Nici nu se putea sa mai fi trait o inima mare de patriot , vazand cum se degradeaza viata in tara lui iubita si cat de greu le este oamenilor,imi amintesc ca a spus,in una din ultimile zile,dinainte de internarea in spital:”Vad in jurul meu atata suferinta,ca nici nu-mi mai vine sa ies din casa!”.

Si nici n-a mai iesit…

Lasă un răspuns

