Cine conduce Romania?

Redau mai jos scrisoarea lui Traian Berbeceanu,comisar sef al Politiei Romane,redactata in Arestul IPJ Alba,la data de 3 noiembrie 2o13.

Cine conduce aceasta tara in care un ofiter superior al Politiei Romane este retinut in arest nevinovat?…aceasta tara in care familia mea imi este umilita zide zi?…aceasta tara in care o echipa de elita a politiei romane este „pusa la zid”pentru singurul motiv ca au servit cu abnegatie si sacrificii deosebite o societate aproape inerta?

Stau dupa gratii in baza unui dosar „fabricat”,in baza unor invinovatiri inventate.

Sunt luat de langa familia mea minunata pentru simplul motiv ca nu am acceptat sa tac,nu am vrut sa fiu „unul de-al lor”.

Sunt tinut departe de echipa mea de profesionisti desavarsiti pentru vina de a fi uniti,neinduplecati…pentru ca avem notorietate si autoritate.

In Romania zilelor noastre ,Notorietatea si Autoritatea au fost transformate in temeiuri de arestare!?

Nu ma intereseaza nici o sentinta in aceste momente cumplite !…singurul verdict care ma poate afecta este acela dat de oamenii pe care i-am servit 2o de ani,de colegii si familia mea,de societatea civila…iar daca acestia au hotarat sa ma condamne,ma supun neconditionat,ma resemnez…dar,atunci cand scap de aici imi izgonesc copilul intr-o tara normala !Macar el sa traiasca linistit!

Iar daca cei care conteaza pentru mine au incredere si ma sustin,indiferent de riscuri si greutati,ma voi lupta pana la capat…

 

Citi si apreciati singuri,dragi cetateni ai Romaniei de astazi,inerti cum suntem,ce responsabilitate ne revine si ce avem de facut!? Dusmanii dreptatii si cei care ne deposedeaza de tot si de toate,ne provoaca si ne agreseaza.

Eu sunt un fost ofiter al armatei romane la fel de nedreptatit si agresat,izgonit din locuinta la varsta pensionarii,fara sa primesc nimic in schimb.

Pana cand rabdam si nu luam atitudine la ce ni se intampla de douazeci de ani incoace?!Trebuie sa avem curajul,asa cum are Traian Berbeceanu,sa spunem nu nedreptatii si sa n-o acceptam!Ce justitie avem in prezent,care trimite la arest oameni nevinovati,pe dosare fabricate?!

Lasă un răspuns

