Latifundiarul de NA-NA !?

Iata ca a mai aparut un latifundiar,de balta.

Pretul piperat pe hectar face invidiosi pe toti cei care stau la orase si vor sa vanda la tara,ca tot nu primesc mai nimic de la actualii arentasi ,precum si de la invoielile agricole de astazi ca si inexistente.

Nu stiam ca se dau credite pentru cumpararea de pamant!?Sume atat de mari!?

Ex-Presedintele- tractorist,abia astept sa-l vad prasind…tarlaua.

Am aflat si unde se afla Seykelles si Mauricius,pe partea oceanului Indian,a Africii,in dreptul Ugandei,spunea fratele meu, care a stat prin Sahara algeriana,la prospectiuni petrolifere,25 de ani;are pensie in dinari algerieni si nu o poate primi in Romania iar azi,de ziua mea onomastica,spunea ca nu are bani nici cu ce traversa ulita, din comuna Valea Iasului,de dincolo de Curtea de Arges, unde locuieste.Sunt vreo sapte colegi in aceeasi situatie iar algerienii nu schimba banii si nici nu lasa sa se iasa cu valuta din tara!?Parca ar fi la noi, pe timpul vechi.Trimit mereu memorii,dar nu raspunde nimeni.E tara mutilor si a surzilor,Romania noastra de astazi.Ma plang si eu ca mi s-a luat locuinta,acum zece ani ,de primarul TB si nimeni nu repara nedreptatea,fiind obligat sa platesc din pensie la particular banii care nu-mi ajung nici pentru un trai decent.Dar,din nou,intereseaza pe cineva?!

Doar cativa se imbuibeaza si nu le pasa de restul,chiar daca au fost votati ca sa le pese…

Lasă un răspuns

