Cine mi-a luat pantofii?!

Sunt saizeci de ani de atunci. Chiar in noaptea asta am avut un nou cosmar ,legat de pierderea pantofilor.Cine sa mi-i fi luat?!II tot cautam si nu dadeam de ei…

Mi-am amintit ca acest lucru este legat de viata de la Liceul Militar de Marina.In anul meu eram o suta de elevi si toti eram imbracati la fel,in tinuta marinareasca.

Dormeam toti intr-un dormitor mare,cu doua paturi metalice suprapuse.Inainte de culcare ne impachetam tinuta pe un scaunel,in fata patului si puneam pantofii dedesubt.

Pe timpul noptii se petreceau uneori lucruri necurate.Dimineata nu mai gaseai ce lasasesi seara.Cineva schimba anumite lucruri,mai ales pantofii.Te trezeai cu alti pantofi,cu mult mai uzati,care abia te incapeau,etc.

Adesea dimineata erau cam aceleasi intrebari:”Cine mi-a furat pantofii?!”

Normal ca nu raspundea nimeni,nici macar nu zambea,dar lucrul se intamplase cu siguranta.Unii,mai jucausi,isi stricau mai repede incaltamintea,dupa care o pasau celorlalti,la schimb.Magazionerul ne schimba incaltamintea,cand era grav deteriorata,dar ne mai si certa,desi nu noi,cei pagubiti eram de vina.

Asa se intampla la internate,mai ales atunci cand toti sunt echipati la fel,ca in armata…

Nu stiu de ce si acum mai am asemenea mici cosmaruri,legate de pierderea pantofilor!?

Lasă un răspuns

