„Cumparati,ca maine mai vin,dupa care inchid definitiv.Am metastaza!”

Este o femeie,in jurul a cincizeci de ani,ce vinde in piata Drumul Taberii,in aer liber,produse de igiena personala si alte maruntisuri.

Era palida si trista.

De douazeci de ani,zi de zi, a stat- in picioare- in acel loc,pe niste mese metalice si a asteptat clientii.In curent,in frig.Cat sa reziste si organismul?!

Asa se desfasoara viata oamenilor simpli astazi.

Daca se mai poate numi astfel?!

Mergand spre casa,observam spre noi venind o batrana,care ne este vecina.Am intrebat-o unde se duce?!Era in cu totul alta directie fata de locul unde trebuia sa mearga.Ne-a raspuns ca s-a ratacit.Am luat-o de brat si am adus-o acasa,unde o astepta fiica,intrata in panica.Are nouazeci de ani vecina noastra si era intuneric,la ora optsprezece.

Spuneti-mi ,ce-i viata?!-se intreba poetul.

Lasă un răspuns

