Pe usi straine ,de zece ani!?

Cand eram mic,mama imi povestea ca a stat pe usi straine circa zece ani,la inceputul carierei de invatatoare,pana cand,impreuna cu sotul,tot invatator si cu cei patru copii,au reusit,cu mari greutati,sa-si construiasca o casa.

Am fost evacuat,prin restituirea unei case nationalizate,in care eu venisem,prin schimb de locuinta,in anul 1973,de la Mangalia,de unde fusesem dat afara din marina militara,pe considerente absurde -politice, fiind considerati potentiali spioni,pentru ca ma casatorisem la studii,la 21 de ani,cu o ceteanca sovietica.Nu gaseam serviciu in Mangalia si a trebuit sa plec.

Primarul Traian Basescu,prin doua randuri,m-a anuntat ca mi-a fost anulat contractul de inchiriere iar vestea mi-a fost adusa de cel ce revendicase si obtinuse imobilul.

M-a tot presat sa plec si in cele din urma,la promisiunea primariei ca asa mi se va rezolva mai repede situatia,am plecat in chirie,la un particular,lasand in casa toate obiecte mari,pe care nu mai aveam unde le duce.

Au trecut zece ani si nu se intrevede nici o rezolvare.Am implinit 73 de ani si nu mai am nici o speranta de la statul romamn ca se va preocupa si de situatia celor pe care i-a tot evacuat si continua s-o faca.

Ce ziceti,este uman?!In ce jungla ne aflam?!

 

Lasă un răspuns

