De ziua ta,iubita Romanie!

Doar ce am citit editorialul lui Stefan Mitroi,din Jurnalul National:”De ce n-am putut sa fug din Romania”.

Mie nici prin cap nu mi-a trecut ca as putea pleca definitiv din tara in care m-am nascut.

Am 73 de ani si nu mai sunt nici un fel de sanse in acest sens.

De ce as pleca?!

In limba mea-cum spunea Grigore Vieru-mi-e drag sa vorbesc cu romanii mei.Cand am fost la studii sau cu treburi pe afara,nu departe de tara,auzind pe cineva vorbind romaneste imi venea sa-l imbratisez din senin.Doar pentru ca vorbea in limba mea.

In tara mea ma simt acasa.Chiar daca sunt sarac si adesea respins de ai mei.Nici casa nu am,pentru ca am fost un peregrin,prin armata si pe santiere.Am locuit in multe case,dar nici una n-am reusit sa fie a mea.N-am putut ,am fost cu totii saraci si nu n-am gandit ca vor veni timpuri atat de posesive.

Inca sunt uimit de faptul ca unii vor sa dobandeasca mosii de cinci sute sau de o mie de hectare.La ce le trebuie?!Cu cate guri mananca-vorba mamei!?

Am lucrat in constructii de poduri,de cai ferate,de drumuri,de reparatii auto,am fost si privatizat in turism si comert,dupa ce am fost dat afara din armata,unde eram inginer si ofiter,facut de tara cu mare cheltuiala,pentru niste pretinse pretexte politice desuete,de pe urma carora am si astazi grave repercursiuni.

Am destule motive sa fiu suparat pe unii oameni dintre ai nostri.Dar ,niciodata pe patria mea,Romania!

Lasă un răspuns

