Te felicitam, pentru ca esti roman !

Astazi toti romanii se unesc in ganduri si simtiri intr-un singur glas,al dragostei fata de tara.”Mi-am propus o masina fara sofer,in mediu urban”.Este Ionut Bradiscanu,din Ramnicu Valcea,de 19 ani,nascut chiar pe 1 decembrie.Masina vrea sa coste doar patru-cinci mii de dolari.

Veniti romani acasa!Este o melodie, cu dedicatie ,pentru cei instrainati.

Am un nepot ,in Canada,care-mi spune ca statul canadian nu se opune ca el si familia lui s-o duca bine acolo,la Montreal!Unde iarna este sase luni pe an!?

Sa intelegem ca tara natala se opune acestui deziderat?!Deocamdata ,se subintelege,din pacate.

Traim- de 23 de ani -in sperante,mereu dezamagite.

Ne-am industrializat in decursul a cincizeci de ani si ne-am dezindustrializat in 23 de ani.Acum ne-a mai ramas doar solul iar de la anul si acesta va fi vandut strainilor.Ei au bani,pe cand noi ne-am devalorizat voluntar,pentru a fi inghititi mai usor de rechini din toate zarile.

Este de neinteles cat de galantoni si de naivi am fost.

Tara te vrea prost!?Numai ca Ionut Bradiscanu si alti olimpici contrazic acest lucru.

Astazi este ziua noastra.Doresc tuturor romanilor:”La multi ani!”Este un acordeonist roman premiat si care traieste in Franta.Un virtuos.Interpreteaza Ciocarlia,intr-un purtpuriu de muzica populara romaneasca.

Avem valori.

Lasă un răspuns

