INTRARE GALAXY !

Am fost la EMAG si am procurat o sursa.

Mi-a placut prezentarea magazinului,deschis,deservit doar de tineret,desi cam moscait si comod.

Este si o zi de vineri si era ora 15.

Timpul din decembrie este parca continuu imbontit,de nu-ti arde de nici unele.

Am revenit,pe jos,de la APACA la AFI si am intrat pe primul acces,ce are denumirea de mai sus.M-a amuzat,motiv pentru care am pus-o in titlu.

Am intrebat ,la biroul unei tinere ,cat costa un bilet pana la New Jork si mi-a raspuns ca nu are decat pentru Europa iar dupa ce am cerut unul pana la Paris,mi-a spus ca nu-i functioneaza internetul?!

Afluenta sporita,cozi pe la case,mai ales la Real.

Trenuletul de coasta uruie in continuare pe deasupra noastra si scoate valuri de praf.Clienti nu are ,dar isi face simtita prezenta.

A reaparut traditionalul brad,cu bolta,unde se fac fotografii.

Nu era nici o reducere anuntata si pe hol se afla o masina ,marca Garage,alba,cu faruri rotunde,in afara.Isi astepta clientul.

De 1 Decembrie a fost o tombola,care promitea un Peuget,si am avut si noi un biletel.Tragerea trebui sa aiba loc pe 2,dar nu s- a mai tinut si nimeni nu a explicat nimic!?

Lasă un răspuns

