Nu mai cred in panglici colorate de partide sau in geci de aceeasi culoare

Moda panglicilor colorate s-a dus.

Nici una nu a adus fericirea promisa.

Din contra,au adancit saracia si dezbinarea poporului.

Mai vad si acum oameni cu panglici la gat,care imi transmit ca nu am inteles nimic!?

Ce sa inteleg?!Ca sunt sarac,fara locuinta si nu-mi ajung banii de la o pensie la cealalta?!

Acest lucru il constat ,cu durere,luna de luna si nu trebuie sa mi-l explice nimeni.

Observ,ca unii isi cumpara mosii iar altii dorm in frig,pe banci si rabda cumplit de foame.

Panglicile de partid nu ne-au adus  bunastarea promisa,dupa zece ani de asteptari.

Ce sa mai astept?!Am 73 de ani si nu mai am timp de asteptari!

Tot timpul ni s-a tot spus ca trebuie sa mai asteptam.

Astept bunastarea capitalista, de 23 de ani ,si ea nu vine,-doar reprosuri si afronturi primim in permanenta.

Poetul si publicistul Lucian Avramescu,la implinirea varstei de 65 de ani si cu o vit in poezie si jurnalistica,a primit o pensie de o mie de lei!?Multi oameni primesc pensii pe jumatate.Asta se cheama bunastare?!Nu,este continuarea genocidului,ca tot ne aflam la o noua aniversare a Revolutiei sangeroase din decembrie.

Lasă un răspuns

