„Ce e cu tine?!Ce s-a intamplat?!”

… CE IMPREJURARE  MI TE-A SCHIMBAT?

In acest anotimp ne-am despartit de Temistocle Popa,de Geo Saizescu,de Titus Munteanu,de Nae Lazarescu,de Octavian Sava si alti oameni de cultura si spirit artistic,cum a fost Geo Costiniu,etc.

Dan Spataru,ce interpreta melodia din titlu,s-a pierdut mai demult…

Comemoram acum 24 de ani de la tristele evenimente ale Revolutiei.

Cu ce ne-am ales?!

Cu trimiterile la inchisori pe banda rulanta?!

Asta e democratia si libertatea mult asteptata?!

In ce conditii de mizerie traim?!

Noi singuri suntem vinovatii!Noi ne-am inselat in alegeri!Noi  n-am fost suficient de combativi si nu am reactionat la evenimentele ce au urmat corespunzator.Nu, mereu altii!Noi toti am fost pasivi,indulgenti si inerti!

Intrebarea:”Ce e cu tine?!-ni se adreaza noua tuturor.

Unii pleznesc de bunastare iar cei mai multi abia vietuiesc!?

Lasă un răspuns

