O stire anunta ca RAPPS vinde apartamente.

Propoun sa fie predate primariilor de sector,fara dreptul de vanzare,doar pentru inchirierea catre evacuati si cei cu venituri mici si familii numeroase.

Ieri a fost evacuat in strada,dintr-o casa nationalizata,Familia lui CRISTIAN PATURCA,revolutionar,autorul Imnului Revolutiei:”Mai bine golan,decat turnator/Mai bine mort,decat DICTATOR!”.Va inchipuiti ce disperat inceput de an 2014!?

Sunt si eu,evacaut,de zece ani,de primarul TB si pana acum sectorul4 nu mi-a oferit nimic,desi sunt pensionar si am 74 de ani!?Dau majoritatea pensiei pe chirie,la un particular si pe plata utilitatilor aferente si obligatorii.

Oare,este atat de greu sa se inteleaga situatia noastra?!Unii ne intreaba ce am cautat in acele case?!Nu am intrat noi primii in ele.Am ajuns personal,prin schimb de locuinta ,aprobat de primarii,prin anii saptezeci,oferind spatiul meu militar,din Mangalia,deoarece acolo nu gaseam de lucru.Fusesem trecut abuziv in rezerva,din marina militara,pe considerente absurde,de natura politica.Am acceptat ce am gasit,venind la comun,intr-o locuinta cu lemne…Nu orice locuinta nationalizata era si grozava…

Nu pot intelege aceasta indiferenta a autoritatilor fata de situatia locativa a multor familii.La preturile la care se vand locuintele nu oricine poate primi un credit iar bani de rezerva nu exista la majoritatea familiilor.

Judecatoriile dau hotarari definitive de evacuare,fara sa se intereseze soarta acelor chiriasi din ele.Este o nepasare care nu onoreaza pe nimeni si care incalca drepturile omului si ale familiei.

Lasă un răspuns

