Migratia saraciei vine din Romania si Bulgaria?!

Discutii aprinse,la debut de an 2014,pe tema invaziei saracilor din Romania si Bulgaria pentru lucru la bogatii Europei.

Da,am ajuns saraci,dar cine ne-a adus in acest stadiu?!Nu cumva mult aspetatii investitori,care au praduit totul si au sters apoi nestingheriti putina?!

Asa ne trebuie!Sa mai credem in binefacerile altora?!

Pentru o asemenea desconsiderare,imi sfatuiesc compatriotii,pe cat posibil,sa ramana acasa !

Sa ne lamurim:numai de la noi poate reveni bunastarea!

La Revolutie eram pe cale de a o dobandi.Cum au facut polonezii,cehii!Nu s-au razbunat pe bunurile materiale si tehnologice obtinute prin munca unei natiuni.Nu le-au depreciat si nici nu le-au distrus cu buna stiinta.Iata,cat de greu se reconstruiesc!?

Saraci in tara bogata?!Este un non-sens?!

Ne-am lenevit.Consideram ca urmeaza sa fim serviti pe tava, de-a gata!?

Vedem,nu se intampla.Au trecut 24 de ani de rataciri,in desert.

Observati,am devenit o problema pentru europeni!?Suntem catalogati saracii Europei?!

Nu suntem saraci,suntem boieri !Cel putin,asa ne-am considerat,pana mai ieri!

Poate,incepand cu 2o14,in care am debutat, vom incepe sa ne revenim.

Este timpul sa ne debarasam de iluzii.Sa ne recroim propriile rosturi,fara a mai astepta nimic de la ceilalti.

Lasă un răspuns

