Victoria,am vrut sa-ti scriu, pe facebook,dar mereu m-au taiat!?

Voiam sa-ti spun ca petitia noastra”Abuzurile din Romania trec oceanul”,are,acum,sambata,11.o1,la oara 14,8427o de semnatari.Ne sfatuiesti abstract ca Statele Unite manifesta un interes profund in dezvoltareacontinua a statului de drept,justitiei,deschiderii economice si  transparentei in Romania”.

Aceste lucruri generale le dorim si noi,dar cu infaptuirea nu prea reusim.Sunt forte oculte care se opun acestor obiective.

Voi,in loc sa ne ajutati,mai mult ne criticati.Tineti parte celor care nu mai au sufragiul public.Ori acest lucru nu mai inseamna democratie.

Intre vorbe si fapte sunt mari diferente.

Am auzit ca stii limba rusa iar eu am facut studiile la Sankt Petersburg.Am 73 de ani si as dori sa-ti vorbesc.Stiu ca nu ai timp,poate cu o alta ocazie.

Predecesorul tau, Philip Gordon, ne-a lasat o proasta impresie.A spus ca s-au furat peste doua milioane de voturi la referendum,dar procurorii nu au gasit decat maxim cincizeci de mii.Adesea nu e ce pare a fi.

La revedere,Victoria!

Lasă un răspuns

