M-am hotarat:candidez la presedintie,ca independent!

Exista pe FB o febrila cautare de candidat la presedintie.

Eu vreau sa fiu unul dintre ei!

Macar sa arat cum vad eu ca ar trebui sa fie un presedinte.

Ieri si azi pe FB am facut campanie pentru refacerea USL,pentru a nu dezamagi total pe academicianul Dinu cC.Giurescu,cu privire la asteptarile neimplinite de la votul nostru din 9 decembrie 2012!

Mai ne mint mult si ne tot tradeaza cei pe care-i alegem?!

Actorul Zamfirescu este de parere ca acei care tradeaza dupa alegeri ar trebui arestati!

Eu vreau sa fiu un altfel de presedinte si sa ma tin de cuvant.

Am scris toata ziua pe FB.cum vad eu sa fie si sa se comporte presedintele si nu doresc sa ma repet.

Sunt cativa doritori sa ma sustina.

Decamdata,cei de pe FB mi-au taiat dreptul sa mai fac prieteni.Mai sunt vreo patru zile,din sapte!? Nu inteleg asemenea tip de sanctiuni.Cine vrea te accepta,cine nu-nu,de ce trebuie sa te reclame,chipurile ca l-ai deranjat cu propunerea,pentru ca nu te cunoaste.

Exclusivisme si ifose de primadone.Ai venit aici sa socializezi sau sa te dai rotung si important?!

Astept opiniile voastre si promit ca voi tine cont de ele!

Nu sunt lipsit de modestie.Cred ca am sanse…

Lasă un răspuns

