Ochi albastri !

Nu sunt Lucian Avramescu si nu pot alcatui poezii frumoase ca el.

Am si eu ,in schimb,o slabiciune:imi plac la nebunie culoarea ochilor albastri!

Este o culoare celesta.

Am intalnit fete u ochi albastri si pe loc am devenit robul ochilor albastri ai lor.

Nu-mi pot muta privirea de la ei.

Au pentru mine un magnetism aparte.

O fata cu ochi albastri m-a chinuit ani de zile si nu am obtinut de la ea nici macar un sarut.

Se pretuia intratat ,incat a ramas fata batrana.

Chiar si prin televizor,magia ochilor albastri ma tulbura.

Nu mai sunt de mult,din pacate,la varsta tineretii,dar tot n-am scapat de aceasta slabiciune.

Ce sa mai fac? Sunt innebunit dupa culoarea de basm a ochilor albastri.

Noroc ca nu locuiesc in tarile nordice,unde atatea femei au ochi albastri!

Curios,cei de pe acolo,adora alte culori…Lumea e diversa.

Lasă un răspuns

