GINA,

Este bruneta,inalta si putin plinuta de la sold in jos.Toata lumea o stia de studenta,numai ca ,de la un timp,iesea mai mult spre seara din casa si nu se stie cand si daca se mai intorcea.Mama ei era mai tot timpul suparata.Era o blonda,inalta si se imbraca cel mai elegant din acea zona.Fiind vecina,o cunosteam si ne salutam.Aflasem de la ea ca este medic anestezist.Sotul,un barbat brunet,inalt, cu pas domol,conducea o masina luxoasa si aparea rar pe acasa.Cam de doua ori pe luna,mergeau impreuna cu masina,la cumparaturi si veneau incarcati.Tot ea ,sotia,mi-a spus ca este inginer si e director  la  electrocentrale ,motiv pentru care pleaca adesea in deplasari.

Gina,aparea uneori,seara,impte o prietena si amandoua roteau privirile dupa baieti.Unul dintre vecini,neinsurat,mi-a spus ca l-a vizitat si nu mai voia sa plece .Abia a scapat de ea.Mi-a spus ca e parasuta.Ceea ce si banuiam.

Timpul trecea si studentia fetei se tot prelungea.Gina parea din ce in ce mai obosita,mai uzata.

Intr-una din zile,mama ei,tot mai suparata,venind pe la mine prin  agentia de pariuri sportive,fost magazin alimentar,deodata imi spune:”Nu stiu ce sa ma mai fac cu Gina,ca nu ma mai asculta deloc.Pleaca si uita sa mai vina.Are si dreptate ,pentru ca tatal ei are o amanta si vezi ca nu vine pe acasa zile in sir.”Deodata, am inteles situatia si am compatimit-o.O femeie atat de frumosa si asa de nefericita.Prin prejma,la o garsoniera,locuia si mama doctoritei.Fata, a convins-o sa se muta cu mama,pentru a locui ea in garsoniera.Bunica i-a facut voia.

Mai trece un timp si doctorita imi spune ca sotul ei este bolnav de cancer.Se simtea tot mai rau si deja trecuse pe radiatii.Mi-a spus doctorita ca acum vine sa aiba grija de el,dar amanta i-a luat cardul si-i ridica salariul si i-a oprit si masina,spunand ca i-a facut-o cadou.

La scurt timp inginerul a murit.Doctorita a iesit la pensie si se vaita deja ca nu-i ajung banii.Tot timpul dracuia randuiala de la putere de astazi.Se judeca,pentru masina,cu amanta.Aflase,la proces,ca avea o hartie nesemnata de fostul ei sot,pe care amanta sustinea ca a pus degetul,in perioda cand era grav bolnav.

Gina, vazand intorsatura situatiei,a reusit sa termine,in final facultatea de farmacie si s-a angajat.

Eu,fiind evacuat din apartamentul in care locuiam,prin restituirea imobilului,m-am mutat din zona si nu mai stiu nimic despre ce a mai urmat in viata Ginei si a mamei si bunicii sale.

Lasă un răspuns

