Inverzesc aleile si arborii,multi dintre ei cu coroane inflorite albe si rozalii

Este 1 aprilei.O placere sa iesi din casa si sa te plimbi pe jos.

Zarzarii au inflorit,cu coroanele pline de flori albe,mai mari sau mai mici,care de pe unde se afla,dand de veste ca au revenit frumos la viata.

Copiii indeosebi sunt primii care zburda peste tot,cu energia lor debordanta.

Am scapat usor de iarna ce tocmai s-a incheiat,desi facturile la incalzire ne-au dezechilibrat.

La piete tarabele sunt pline de verdeturi proaspete si suculente.Asatazi,sotia  a luat doua kilograme de spanac si stevie pentru sarmale noi.Ciorba de loboda,stevie si leurda face de mult.Cartofii au fost foarte scumpi anul acesta,in jurul a doi lei kilogramul,la fel cu merele si citricele.

Nu sunt probleme cu aprovizionarea,doar cu banii e mai greu,pentru foarte multi.

Flori multicolore intalnesti la tot pasul,mai ales in mainile femeilor.Astazi sotia si-a luat zambile,de trei culori.Ea este trezorierul si cumparatorul,eu sunt doar cu caratul.

In masina,la intoarcere,am conversat cu un om de 85 de ani,care-si procurase mere si oua.Era voios si optimist,spunand ca dimineata mananca in primul rand un mar pe stomacul gol.

M-a sunat si prietenul meu de plimbari,Mihaila.Are 93 de ani si se plangea ca nu ne-am mai intalnit toata iarna.El face in continuare doaua randuri de plimbari zilnice si este sanatos ,voinic.Eu sunt mai comod,pierd timpul la calculator,tot o fac pe comentatorul si-mi atrag diverse agresivitati,pentru ca tin cu liberalii,mai ales dupa ce au fost impinsi afara de la guvernare.Mai toti vad situatia invers,in mod rauvoitor.

Lasă un răspuns

