Eu o ardeam cu soldatul american venit in permisie !

Dar nu mi-a mers.A iesit din salon o sora care a intrebat:

-E cineva pe aici care nu vrea sa ia copilul in brate?!!

-Eu,am raspuns.

Stati jos aici pe fotoliu!Tineti mana dreapta mai sus iar stanga mai jos,sub fundulet.

M-am si pomenit cu micutul in brate!

M-a privit cu oarecare mirare,pentru ca nu cunostea figura.Atunci a aparut si soarele,pentru ca pana atunci plouase.Eram cu spatele la geam si din cauza luminii a inchis unui din ochisori.I-am spus sa nu faca prostii,sa semene cu cineva cunoscut.Cineva ne-a facut poza ,pe care o vedeti pe FB.

Mi s-a spus ca trebuie sa-l declar si atunci trebuie sa-i pun numele.Inca nu suntem stabiliti.Pentru ca variantele mele au fost respinse,o s-o las pe mama lui,care s-a chinuit sa-l aduca pe lume,sa hotarasca.

Are cam mult par,ati vazut?

Lasă un răspuns

