Va amintiti de filmul „Joe limonada?”

Eu nu-mi mai amintesc decat denumirea.Mi-a placut si am retinut-o.

Astazi vine in vizita la noi Joe Limonada!

Am ajuns atat de importanti (!!),incat se deranjeaza de la Washington sa ne dascaleasca.Sa ne spuna ca avem probleme cu coruptia,cand de fapt noi avem probleme cu foamea.

Sa ne incurajeze,in sensul ca rusii nu vor indrazni sa ne atace,desi noi nu le-am facut nimic si in plus noi nu avem lor sa le dam nimic,din contra ei noua.

Joe Limonada vrea sa ne mangaie pe cap sefii ,indemnandu-i sa fie in continuare ascultatori.

Chevronul sa fie lasat sa-si faca treaba,pentru a ne scapa de gazul rusesc scump,chit ca mai ies gaze usor necontrolate,pe ici,pe colo,dar vor avea grija ca apa sa ramana potabila.

Ce vreti mai mult!Viata e grea pentru toti iar de SUA trag toti,din toate partile.

V-am pupat si merg in Ucraina,la fi-meu !El lucreaza in Donetk,acolo unde lucreaza,in fotbal,si Lucescu al vostru.Cooperare,ce altceva ?!

Lasă un răspuns

