Stau zile sterpe,caniculare

    Dupa doua zile de stat in casa.Rezervele terminandu-se ,a trebuit sa iesim la piata.Dezobisnuiti cu mersul pe jos,parca aveam in muschii picioarelor lapte,abia ne miscam.Aerul era greu respirabil.Am dat doua pungute cu mancare la caini,am platit un telefon si am ajuns cu greu in piata.Aici am cumparat: un pepene galben,trei kilograme de caise,un kilogram de piersici,un kilogram de fasole pastai,un ghiveci cu rozmarin,patrunjel,leustean si poate si altceva,doua ceaiuri.Cu traistele pline,ne-am deplasat catre autobuz si abia am ajuns acasa,urcand scarile la etaj. Facuseram un efort deosebit.Am facut dus si am mancat primul pepene pe anul acesta.In casa este ceva mai bine.

  Nu se pune problema nici anul acesta sa plecam undeva.Biletele CFR raman intacte in fiecare an.Abia incheiem luna cu ceea ce primim.Suntem doi pensionari obisnuiti.Ca noi sunt milioane de romani varstnici.

 Ne consumam timpul citind si comunicand pe fb.cu oamenii.Televizorul este permanent deschis.Asteptam vesti mai bune,dar ele intarzie sa apara.

Lasă un răspuns

